چطوری میشه

InfiniteWP در مقابل ManageWP: مدیریت بهتر وردپرس

InfiniteWP در مقابل ManageWP: مدیریت بهتر وردپرس

فکر می‌کنم وقتی می‌گویم: مدیریت چند سایت وردپرس کار آسانی نیست، موافق خواهید بود. منظورم این است که با یک میلیون و یک کار، چگونه می‌توانید وب‌سایت‌های خود را بدون عصبانیت سالم نگه دارید؟

معلوم شد که می‌توانید به راحتی با استفاده از ابزار مدیریت وردپرس مانند InfiniteWP یا ManageWP. در پست امروز، بهترین ابزار مدیریت وردپرس را برای نیازهای منحصر به فرد خود کشف خواهید کرد. ما InfiniteWP را در برابر ManageWP، دو تا از بهترین ابزارهای مدیریت وردپرس در بازار قرار می‌دهیم.

چرا ابزار مدیریت وردپرس را انتخاب کنیم؟

مدیریت یک سایت وردپرس نسبتاً آسان است، اما وقتی وب‌سایت‌های بیشتری را به کارنامه خود اضافه می‌کنید، وظایف به‌هم ریخته می‌شوند. با این حال باید هسته، تم ها و افزونه های وردپرس را به طور مرتب به روز کنید. علاوه بر این، باید بررسی کنید که سایت شما از نظر سئو و سرعت چگونه عمل می کند. اگر این کافی نیست، باید نسخه‌های پشتیبان تهیه کنید، نظرات را تعدیل کنید.

اگر یک آژانس، یک توسعه‌دهنده پوسته وردپرس یا هر وردپرسی دیگری هستید که چند وب‌سایت برای اجرا دارید، دریافت ابزار مدیریت وردپرس بی‌معنی است. یک ابزار مدیریتی در زمان شما صرفه جویی می کند و شما را عاقل نگه می دارد.

وقتی نتوانید سایت خود را مدیریت کنید چه اتفاقی می‌افتد؟

اگر وب سایت وردپرس خود را به طور منظم به روز نمی کنید، این کار را برای هکرها، و این را من از نزدیک می دانم. هرزنامه که به اعتبار شما لطمه می زند و سایت شما را پر می کند چطور؟ با آشغال؟ و اگر نتوانید پشتیبان گیری داشته باشید، خواهید داشت در صورت وقوع بدترین اتفاق، بازیابی سایت خود سخت است، که زمان و درآمد شما را می دزدد.

این معامله است، شما باید از وب سایت های خود مراقبت کنید، اما انجام آن به صورت دستی شما را دیوانه می کند. دقیقاً به همین دلیل است که شما به یک ابزار مدیریت وردپرس نیاز دارید.

اجازه دهید ابتدا با اولین چیزها شروع کنیم. ابزار مدیریت وردپرس به نام پرسیدن چیست؟

ابزار مدیریت وردپرس چیست؟

یک ابزار مدیریت وردپرس/خدمات/شرکت/هر چیزی که می خواهید آن را بنامید هر ابزاری است که برای ساده کردن گردش کار روزانه شما طراحی شده است. در اصل، یک ابزار مدیریت وردپرس به شما این امکان را می‌دهد که نه تنها یک وب‌سایت وردپرس، بلکه به تعداد دلخواهتان مدیریت کنید.

در چند کلیک، می توانید هسته وردپرس، تم ها و افزونه ها را در چندین وب سایت به روز کنید. علاوه بر این، می‌توانید نظرات را تعدیل کنید، نسخه‌های پشتیبان تهیه کنید و کارهای بیشتری را در چندین سایت وردپرس انجام دهید بدون اینکه عرق کنید.

مدعی‌کنندگان برتر امروز کدامند؟

InfiniteWP در مقابل ManageWP: کدام ابزار مدیریت وردپرس بهتر است؟

قبل از اینکه به ویژگی‌ها، قیمت‌گذاری، پشتیبانی و مواردی از این دست برسیم، شرکت‌های پشت هر ابزار مدیریت وردپرس را چگونه بررسی کنیم؟

ما درباره پایگاه کاربر، فلسفه و چیزهایی صحبت می‌کنیم که هر کدام را نشان می‌دهند. آیا یادگیری بیشتر در مورد تیمی که به شما کمک می کند سایت های وردپرس خود را مانند یک رئیس مدیریت کنید چیز خوبی نیست؟ من هم همینطور فکر کردم.

ManageWP

ManageWP

که توسط ولادیمیر پرلوواک تأسیس شد و توسط تیمی شاد متشکل از 28 پرسنل نیرو می گیرد، ManageWP یک ابزار مدیریت شگفت انگیز وردپرس که به همان اندازه زیبا و مفید است.

این ابزار به طور رسمی در سال 2012 به عنوان اولین ابزار مدیریت وردپرس منتشر شد. از آن زمان به بعد رشد چشمگیری داشته است. واقعاً بچه ها، کسی باید قبلاً یک ماشین زمان اختراع کند، تا بتوانیم از شر این نوع عبارات زائد خلاص شویم.

امروز، ManageWP به بیش از 9000 مشتری وفادار خدمات ارائه می دهد که مجموعاً بیش از 280 هزار وب سایت را مدیریت می کنند. این ابزار روزانه حدود 40000 ساعت کاری را ذخیره می کند. اوه.

این بدان معناست که هر مشتری حدود 4 ساعت در روز صرفه جویی می کند، که به نوعی چشمگیر است.

چه چیزی باعث می شود این بچه ها در روز بارانی ضرب المثلی حرکت کنند؟

ماموریت آنها ساده است. هدف ManageWP خودکارسازی بیشتر وظایف کاری روزانه شماست. همچنین، آنها به شما کمک می کنند تا بهترین تجارت تعمیر و نگهداری وردپرس را راه اندازی کنید. این ابزار کاملاً کمی است، و این افراد تا جایی که مدیریت وردپرس به آن می‌رسد، به معنای تجارت هستند.

از سال 1984 شروع به نوشتن کد کرد، هرگز به گذشته نگاه نکردم. من دوست دارم دنیا را تغییر دهم، فقط هنوز کد منبع آن را ندارم. در حال حاضر در اینجا وبلاگ می‌نویسید.  – ولادیمیر پرلوواک

در ژوئیه 2016، Vlad & Co ManageWP Orion، نسخه قدرتمندتر ManageWP را منتشر کرد. در اواخر سال، این شرکت به GoDaddy پیوست. در آینده نزدیک، ManageWP Orion با برنامه های GoDaddy ادغام می شود، اما همچنان به عنوان یک سرویس مستقل برای کاربرانی که در جاهای دیگر میزبانی می کنند، عمل خواهد کرد.

ManageWP یک میزبانابزار مدیریت وردپرس است، به این معنی که کل فرآیند بر روی سرورهای ManageWP میزبانی می‌شود. ManageWP از صربستان کار می کند.

InfiniteWP

InfiniteWP

دو ماه پس از انتشار ManageWP، InfiniteWP نور را دید روز با این حال، توجه داشته باشید که بچه ها در سال 2010 نام InfiniteWP را نامگذاری کردند، اما ابزار مدیریت وردپرس برای دو سال فقط یک ایده باقی ماند.

امروز، همه چیز کاملاً متفاوت است. InfiniteWP دیگر فقط یک ایده نیست، بلکه ابزار مدیریت وردپرس برای بیش از 470000 وب سایت است. برخی از مشتریان راضی آنها (البته با اجازه توئیتر) شامل Yoast، معبد رسانه و هوندا< /a> در میان دیگران.

از آنچه من توانستم جمع آوری کنم، InfiniteWP از خون، عرق و اشک چهار مرد به نام های دیوید، امریت، یوواراج و کالیان نیرو می گیرد. و در حالی که به نظر می رسد ManageWP تیم 28 نفره خود را مورد توجه قرار داده است، به نظر می رسد InfiniteWP مشتریان را برای پیشرفت آنها تحسین می کند.

همه نظرات، بازخوردها، انتقادات، درخواست‌های ویژگی هر روز را هیجان‌انگیزتر می‌کند. اکنون کل تیم روی این موضوع متمرکز شده است و ما به دنبال این هستیم که این را به اوج برسانیم.

ما تصور می‌کنیم که InfiniteWP یک پلت‌فرم مدیریت وردپرس جامعه‌محور با توسعه‌دهندگان شخص ثالث است که به تعداد روزافزونی از افزونه‌ها کمک می‌کنند که هر نیازی را که محیط چندگانه وردپرس می‌تواند ایجاد کند، برطرف می‌کند. – تیم InfiniteWP

به‌روزرسانی‌ها، به‌روزرسانی‌ها و به‌روزرسانی‌های بیشتر

این بچه‌ها دائماً به‌روزرسانی‌ها را منتشر می‌کنند و همین چند روز پیش، یک سرویس پشتیبان‌گیری مستقل را راه‌اندازی کردند که با نام شناخته می‌شود. WP Time Capsule. InfiniteWP یکی از ابزارهای مدیریت وردپرس است که باید آن را تست کنید.

ابزار مدیریت وردپرس InfiniteWP روی سرور خودتان اجرا می شود. این بدان معنی است که شما افزونه را در یک پوشه فرعی (به عنوان مثال yoursite.com/iwp) نصب می کنید، فرآیندی که تقریباً ساده است. InfiniteWP دفاتری در ایالات متحده و هند دارد.

حکم: به نظر شما کدام ابزار مدیریت وردپرس از نظر تیم، پایگاه کاربر و فلسفه عملیاتی بهتر است؟ من شخصاً به InfiniteWP تمایل دارم.

ویژگی ها: InfiniteWP در مقابل ManageWP

اکنون که می توانید بگویید ابزار مدیریت وردپرس چیست، اجازه دهید ویژگی هایی را که هر ابزار ارائه می دهد مرور کنیم. از آنجایی که بسیاری از ویژگی‌های فوق‌العاده در این بخش وجود دارد، بلافاصله شروع می‌کنیم.

مدیریت ویژگی های WP

ManageWP Features

به محض اینکه حساب ManageWP خود را ایجاد می کنید و سایت های وردپرس خود را پیوند می دهید، با لیست قابل توجهی از ویژگی ها مواجه می شوید از جمله:

تنظیم آسان

راه اندازی ManageWP مربوط به ثبت نام برای یک حساب کاربری و افزودن وب سایت های شما است. افزونه ManageWP Worker را به طور خودکار در هر وب سایتی که اضافه می کنید نصب می کنید. بعداً هنگام راه‌اندازی ManageWP در مورد این موضوع بیشتر خواهیم آموخت.

داشبورد مرکزی

چه دو یا 100 سایت وردپرس داشته باشید، می‌توانید مستقیماً (و ایمن) هر کدام را از داشبورد ManageWP مدیریت کنید. نگران امنیت اعتبارنامه های ورود خود نباشید، ManageWP نام کاربری یا رمز عبور شما را ذخیره نمی کند.

به روز رسانی های کارآمد

همه به روز رسانی ها در یک صفحه بصری نمایش داده می شوند که به شما کمک می کند تا هسته وردپرس، تم ها و افزونه ها را در چندین وب سایت با یک کلیک به روز کنید. در صورت تمایل می توانید هر مورد را به صورت جداگانه به روز کنید.

پشتیبان گیری در ابر

یک بار وب سایت هایم را به دست یک هکر بدنام گم کردم. همانطور که انتظار داشتید، من از هاستم یک نسخه پشتیبان درخواست کردم، اما وجود نداشت! ManageWP یک پشتیبان ابری ماهانه به صورت رایگان به شما ارائه می دهد! می‌توانید افزونه پشتیبان‌گیری ممتاز را با 2 دلار دلار اضافی در سایت/ماه که با ویژگی کلون ارائه می‌شود، دریافت کنید.

یک بررسی امنیتی رایگان دریافت کنید تا بدافزار را زودتر شناسایی کنید

بدافزار هرگز نمی تواند برای وب سایت شما مفید باشد. نه نه نه نه نه نه. شما می توانید وب سایت های خود را برای بدافزار با یک کلیک اسکن کنید. چقدر جذاب؟

بررسی عملکرد

سرعت بارگذاری صفحه امروزه یک عامل رتبه بندی بزرگ است. این معامله است: مردم کاملاً از وب‌سایت‌های کند متنفرند. گوگل وب سایت های کند را نیز جریمه می کند. بررسی عملکرد هر چند وقت یک‌بار به شما نشان می‌دهد چه چیزی خراب است و چگونه آن را تعمیر کنید.

و با هزینه اندکی فقط 1 دلار/سایت/ماه می توانید رتبه بندی SEO خود را پیگیری کنید. می‌توانید عملکرد کلمات کلیدی SEO خود را ببینید، رقبای خود را کشف کنید و خیلی راحت‌تر.

مانیتور Uptime

اگر توسعه‌دهنده قالب وردپرس هستید، کسب‌وکار شما حول محور سایت‌های نمایشی می‌چرخد. هنگامی که سایت های آزمایشی شما آفلاین می شوند، شروع به از دست دادن پول می کنید. اما برای از دست دادن پول هنگام آفلاین شدن سایت، نیازی نیست که یک توسعه دهنده قالب وردپرس باشید.

ManageWP مانیتور Uptime را به شما پیشنهاد می‌کند تا بدانید چه زمانی سایت شما خراب است. می‌توانید اعلان‌ها را از طریق ایمیل، پیامک یا Slack دریافت کنید، پس بله! این ویژگی یک افزونه ممتاز است که فقط ۱ دلار در سایت/ماه هزینه دارد. یک بسته 25 دلاری در ماه وجود دارد که حداکثر 100 وب سایت را پوشش می دهد، بنابراین یکی را انتخاب کنید که برای کسب و کار شما مناسب باشد.

گزارش‌های مشتری: اگر کسب‌وکار تعمیر و نگهداری وب‌سایت شما شامل ارسال گزارش‌ها به مشتریان شما می‌شود، موافقت می‌کنید که ایجاد گزارش‌هایی که مشتریان را از پای در می‌آورد، کار دشواری است. ManageWP این را به خوبی درک می کند، به همین دلیل است که آنها یک ابزار تولید گزارش با یک کلیک را ارائه می دهند که کاملاً باعث صرفه جویی در زندگی می شود.

White Label ManageWP

مشتریان شما نباید بدانند که از افزونه ManageWP Worker در سایت‌هایشان استفاده می‌کنید. می‌توانید نام افزونه را کاملاً تغییر دهید یا این واقعیت را که از ManageWP استفاده می‌کنید پنهان کنید تا سایت‌های آن‌ها را در وضعیت خوبی نگه دارید. این بدان معناست که شما می‌توانید به طور کامل کسب و کار تعمیر و نگهداری خود را بدون عرق کردن برند کنید.

همکاری

آیا تیمی دارید که همه کارهای کثیف را انجام دهد؟ عالی است، شما به راحتی می توانید بدون افشای رمز عبور ManageWP خود با دیگران همکاری کنید. این بدان معناست که می‌توانید با همکاران کار کنید و حتی به مشتریان اجازه دهید موارد خاصی را بدون خطر از دست دادن کار سخت خود ویرایش کنند. افزودن همکاران به آسانی پای است.

ادغام Google Analytics

یک ابزار مدیریت وردپرس چیست که به شما در پیگیری ترافیک خود کمک نمی کند؟ ManageWP یکپارچه سازی Google Analytics را به شما ارائه می دهد، به این معنی که می توانید آمار ترافیک خود را مستقیماً از داشبورد ManageWP خود مشاهده کنید. می‌توانید به تعداد دلخواه حساب Google Analytics اضافه کنید.

حالت نگهداری

نیاز به بهینه‌سازی پایگاه‌های داده یا انجام هر تعداد کار تعمیر و نگهداری در سایت‌های وردپرس خود، ManageWP با حالت نگهداری اختصاصی همراه با دو قالب از پیش ساخته ارائه می‌شود. شما قالب‌های زیبای «تعمیر و نگهداری» و «به‌زودی» دارید که سفارشی‌سازی و راه‌اندازی آن‌ها آسان است.

مدیریت نظرات

اگر چند وب‌سایت را مدیریت می‌کنید، تعدیل نظرات می‌تواند به شما آسیب وارد کند. با این حال، هرزنامه وحشتناک است و باید حذف شود. ابزار مدیریت وردپرس ManageWP به شما کمک می‌کند تا جایی که تعدیل نظرات پیش می‌رود، با شاخ‌ها کنار بیایید. با یک کلیک، می‌توانید هرزنامه‌ها را در شبکه بزرگی از وب‌سایت‌ها مانند یک ابرانسان پاک کنید.

قطعات کد

اگر عاشق کاوش در کد برای تغییر تنظیمات افزونه، حذف ویجت های داشبورد و به طور کلی عالی بودن هستید، مطمئناً این ویژگی را دوست خواهید داشت. ویژگی قطعه کد به شما امکان می دهد کد PHP خود را بنویسید و آن را به طور همزمان در چندین شبکه اجرا کنید. می‌توانید قطعه‌های خود را حذف یا سابقه‌ای نگه دارید.

افزونه های آسیب پذیر؟ مشکلی نیست

اکنون، به لطف پایگاه داده آسیب‌پذیری WPScan، می‌توانید فوراً افزونه‌های آسیب‌پذیر را در وب‌سایت‌های خود مشاهده کنید و به شما این فرصت را می‌دهد که قبل از وقوع موارد اجتناب‌ناپذیر اقدام کنید. افزونه های آسیب پذیر بد هستند، اما ManageWP پشتیبان شماست.

ویژگی های InfiniteWP

InfiniteWP Features

اکنون، اجازه دهید ببینیم چگونه InfiniteWP در مقابل ManageWP قرار می‌گیرد از نظر ویژگی ها آیا آنها آنچه را که برای تبدیل شدن به ابزار مدیریت بهتر وردپرس لازم است را ارائه می دهند؟ بیایید حفاری کنیم.

تنظیم آسان

در حالی که نصب ابزار مدیریت وردپرس InfiniteWP به سادگی نصب ManageWP نیست، هک کردن آن آسان است. فقط ابزار InfiniteWP و افزونه InfiniteWP Client را در سایت خود نصب کنید، این دو و Voila را پیوند دهید! -خوبی که بری این فرآیند بسیار ساده است، ما انتظار نداریم با مشکلی مواجه شوید.

یک ورود اصلی

به نظر خود من، ManageWP Orion زیباست، اما آنطور که InfiniteWP ارائه می دهد، دید پرنده ای از سایت های شما به شما ارائه نمی دهد. در واقع، ممکن است دیگر هرگز مجبور نشوید از داشبورد وردپرس استفاده کنید. مدیریت سایت های وردپرس خود با استفاده از این ابزار مدیریت وردپرس، سعادت خالص است.

اقدامات سریع

پشتیبان‌گیری از سایت‌های خود، باز کردن داشبورد وردپرس، نوشتن پست‌های جدید، ویرایش جزئیات سایت، و ذخیره لینک‌ها/یادداشت‌های خاص سایت در میان موارد دیگر، تنها با یک شناور فاصله دارند. در واقع، شما می توانید زمان زیادی را صرفه جویی کنید زیرا تنها کاری که باید انجام دهید این است که ماوس را روی سایت خود قرار دهید، اشاره کنید و کلیک کنید.

خلاصه سایت

هیچ ابزار مدیریت وردپرس دیگری، حتی ManageWP، تصویر دقیق و دقیقی از سایت های وردپرس شما مانند InfiniteWP به شما ارائه نمی دهد. باز هم، فقط با نگه داشتن ماوس روی سایت خود، می‌توانید تمام نسخه‌های پشتیبان، به‌روزرسانی‌ها، نسخه وردپرس، اطلاعات سرور و موارد دیگر را مشاهده کنید.

به روز رسانی با یک کلیک

به‌روزرسانی افزونه‌ها، تم‌ها و هسته وردپرس با استفاده از ابزار مدیریت وردپرس InfiniteWP واقعاً لذت بخش است. پس از ورود به داشبورد InfiniteWP خود میزبان خود، دکمه «به‌روزرسانی همه» را در کنار سایت خود مشاهده می‌کنید که دقیقاً این کار را انجام می‌دهد. پسر، حتی می‌توانید همه افزونه‌ها یا تم‌هایی را که هرگز نمی‌خواهید به‌روزرسانی کنید پنهان کنید.

امنیت پیشرفته

در مورد میزبانی شخصی، InfiniteWP روی سرور میزبانی خود زندگی می کند، به این معنی که کنترل کاملی بر سایت های وردپرس خود دارید. برخلاف ManageWP، مجبور نیستید داده ها را به اشتراک بگذارید یا به جزئیات ورود خود به شخص ثالث اعتماد کنید. فقط InfiniteWP را با سایت وردپرس خود ادغام کنید و یک ابزار مدیریت وردپرس را تجربه کنید.

پشتیبان گیری و بازیابی

ManageWP یک پشتیبان ماهیانه با طرح رایگان خود به شما ارائه می دهد. InfiniteWP پشتیبان گیری نامحدودی را به شما ارائه می دهد. و ما در مورد پشتیبان گیری کامل وب سایت صحبت می کنیم که شامل پایگاه داده ها و فایل های شما می شود. ویژگی پشتیبان‌گیری با گزینه‌های عالی از جمله توانایی بهینه‌سازی جداول، حذف فایل‌ها و پوشه‌ها و موارد دیگر همراه است. بازیابی یک نسخه پشتیبان به صورت شناور، نقطه و کلیک انجام می شود.

مدیریت پلاگین و تم آسان

بررسی کنید که کدام افزونه ها یا تم ها در تمام سایت های وردپرس شما نصب شده اند یا پلاگین های جدید را با یک کلیک در چندین وب سایت وردپرس نصب کنید. این بدان معناست که شما مجبور نیستید طرح‌های زمینه و پلاگین استارت خود را به صورت جداگانه بر روی چندین سایت نصب کنید، که باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود.

رایگان برای مادام العمر

این احتمالاً بهترین ویژگی برای هر دو ابزار مدیریت وردپرس است. هر دوی آنها برای استفاده در تعداد نامحدودی از سایت ها رایگان هستند. با این حال، اگر به عملکرد بیشتری نیاز دارید، به چند افزونه ممتاز نیاز خواهید داشت. با این حال، در مقایسه، افزونه‌های ممتاز InfiniteWP چیزهای بیشتری نسبت به ManageWP برای ارائه دارند، و ما این را در بخش بعدی خود خواهیم دید.

نوشتن پست ها

می‌توانید مستقیماً از InfiniteWP، یک ویژگی که در ManageWP وجود ندارد، پست‌ها را در چندین وب‌سایت وردپرس بنویسید و منتشر کنید. ببینید چرا گفتیم ممکن است دیگر هرگز مجبور نشوید از داشبورد وردپرس استفاده کنید؟

به روز رسانی های منظم

همه ما عاشق رشد هستیم، همه ما پیشرفت را دوست داریم، بیشتر اگر بخشی از آن باشیم. قبل از اینکه نوشتن این پست را تمام کنم، InfinteWP داشبورد خود و افزونه InfiniteWP Client را به روز کرد. منظور این افراد تجارت است، به همین دلیل است که این ابزار مدیریت وردپرس را با ویژگی‌های جدید، رفع اشکال و موارد دیگر به روز می‌کنند. اگر تمایل دارید، می‌توانید در برنامه آزمایش بتا شرکت کنید.

مشتری گرا

اگر به داخل داشبورد InfiniteWP نگاه کنید، به سرعت احساس خواهید کرد که این افراد تمرکز زیادی روی شما دارند. آنها راهی آسان برای گزارش مشکلات و همچنین یک انجمن کامل را به شما ارائه می دهند که در آن می توانید ایده های خود را ارسال کنید. این از این ایده ها است که InfiniteWP بیشتر بهترین ویژگی های خود را به دست آورده است.

حکم: از نظر ویژگی‌ها، ManageWP در مقایسه با InfiniteWP ویژگی‌های بیشتری را به صورت رایگان ارائه می‌کند. با این حال، عملکردهای اصلی شما برای مدیریت چندین وب سایت در هر دو ابزار رایگان هستند. از نظر ارائه ویژگی کلی (رایگان و ممتاز)، InfiniteWP از ManageWP برتری دارد.

قیمت: InfinteWP در مقابل ManageWP

بحث های زیادی در مورد مدل های قیمت گذاری اتخاذ شده توسط هر ابزار مدیریت وردپرس وجود داشته است. طرح اولیه برای هر دو ابزار رایگان است، اما با معرفی افزونه‌های برتر، هزینه‌های واقعی می‌تواند به سرعت افزایش یابد.

ManageWP Pricing

ManageWP یک مدل قیمت‌گذاری افزایشی را ارائه می‌دهد به این معنا که هر چه تعداد وب‌سایت‌های شما بیشتر باشد، هزینه بیشتری پرداخت می‌کنید، حتی اگر قیمت‌های افزونه‌های ممتاز بین 1 تا 2 دلار باشد. ایده پشت قیمت گذاری این است که ممکن است برای هر وب سایتی که مدیریت می کنید به افزونه های یکسانی نیاز نداشته باشید، به شما این امکان را می دهد که هزینه های هر سایت را بر اساس آنچه استفاده می کنید تنظیم کنید. بنابراین اگر از حداکثر 25 وب‌سایت مجاز در طرح قیمت‌گذاری فریلنسر استفاده کنید و همه افزونه‌های خود را بر اساس هر سایت خریداری کنید، بیش از 200 دلار در ماه پرداخت نخواهید کرد.

با این حال، Manage WP بسته‌های همراه را برای آژانس‌هایی با بیش از ۲۵ وب‌سایت ارائه می‌کند. اگر به دنبال بسته آژانس باشید، بین 150 تا 225 دلار در ماه برای همه افزونه های پریمیوم پرداخت خواهید کرد. توجه داشته باشید که بسته های بسته تا 100 وب سایت را پوشش می دهند.

قیمت گذاری InfiniteWP

InfiniteWP یک طرح قیمت گذاری استانداردتر ارائه می دهد. این طرح رایگان، سایت‌های نامحدود را، درست مانند ManageWP، پوشش می‌دهد و با ویژگی‌هایی که در بالا توضیح دادیم ارسال می‌شود. اگر به افزونه های ممتاز نیاز دارید، سالانه بین 147 تا 647 دلار پرداخت خواهید کرد.

اجازه بدهید توضیح بدهم. بسته Starter با هزینه 147 دلار در سال از 10 وب سایت، پشتیبانی 1 تا 3 روزه از طریق ایمیل و 22 افزونه به ارزش 2576 دلار پشتیبانی می کند. طرح Enterprise با هزینه 647 دلار در سال از وب سایت های نامحدود، InfiniteWP For Teams، 22 افزونه و پشتیبانی ایمیل اولویت دار پشتیبانی می کند.

در مقایسه، InfiniteWP افزونه های ممتاز بیشتری نسبت به ManageWP ارائه می دهد. ما در مورد افزونه هایی مانند جستجوگر پیوند شکسته، امنیت جامد، احراز هویت دو عاملی، امنیت WordFence، اسکنر بدافزار Sucuri و آپلود کننده فایل در میان سایر موارد صحبت می کنیم.

اگر 25 وب سایت دارید، 347 دلار در سال پرداخت خواهید کرد، که شامل 22 افزونه و پشتیبانی 1 روزه از طریق ایمیل است. اگر بیش از 25 وب سایت دارید، مثلاً یک آژانس هستید، بهتر است از طرح آژانس استفاده کنید که 447 دلار در سال هزینه دارد. این بسته با تمام افزونه ها و پشتیبانی اولویت دار ارائه می شود.

حکم: از نظر قیمت‌گذاری، InfiniteWP از ManageWP ده صفر می‌گذرد. با حدود 37 دلار در ماه، برنامه آژانس را دریافت می کنید که با 22 افزونه و وب سایت نامحدود ارسال می شود. برنامه آژانس در ManageWP بین 150 تا 225 دلار در ماه هزینه دارد، با 7 افزونه ارائه می شود و تا 100 وب سایت را پشتیبانی می کند.

پشتیبانی: InfiniteWP در مقابل ManageWP

اکنون، اجازه دهید ببینیم که هر شرکت چگونه در بخش پشتیبانی نمایشگاه برگزار می کند. می دانید، بسته به ارزشی که یک شرکت برای حمایت از پایگاه مشتری قائل است، می توانید چیزهای زیادی درباره یک شرکت بگویید.

ManageWP Support

ManageWP بخش پشتیبانی عالی دارد. آنها یک راهنمای کاربر مفصل ارائه می‌دهند که همه چیز را از نصب تا ویژگی‌ها و عیب‌یابی در میان موارد دیگر شرح می‌دهد. سوالات متداول عمومی و فروش وجود دارد که بیشتر سوالاتی که ممکن است داشته باشید را پوشش می دهد. اگر به کمک بیشتری نیاز دارید، می‌توانید به راحتی با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

پشتیبانی InfiniteWP

چه یک مبتدی یا یک وردپرس حرفه ای، مواجه شدن با مشکلات اجتناب ناپذیر است. هنگامی که گیر کرده اید، InfiniteWP ساخته شده بسیار آسان است. به همین دلیل است که یک برگه «راهنما» در داشبورد مدیریت پیشنهاد می‌شود که گزارش مشکلات را آسان می‌کند.

علاوه بر این، آنها با استفاده از یک برگه “پشتیبانی” که به مرورگر شما می‌چسبد، برقراری تماس از طریق وب‌سایت خود را برای کاربران آسان می‌کنند. علاوه بر این، آنها یک تالار گفتمان پشتیبانی کامل دارند که در آن کاربران می توانند مشکلات را به عنوان پست ارسال کنند. و همچنین در بحث با سایر کاربران شرکت کنید. نیازی به گفتن نیست که انجمن ها با موضوعات متعدد بسیار محبوب هستند.

حکم: هر دو ابزار مدیریت وردپرس پشتیبانی کافی را ارائه می‌دهند، اما تجربه شما به شدت مشکل شما بستگی دارد، بنابراین فقط شما می‌توانید در اینجا قضاوت نهایی را انجام دهید.

چگونه یک ابزار مدیریت وردپرس را راه اندازی کنیم

در این بخش، مراحل نصب InfiniteWP و ManageWP را طی می‌کنیم، بنابراین می‌توانید ابزار مدیریت وردپرس انتخابی خود را بدون عرق کردن نصب کنید. به یاد داشته باشید که هر دو ابزار رایگان هستند و نصب آنها نسبتاً آسان است حتی اگر مبتدی باشید. بیایید با ManageWP شروع کنیم.

نحوه نصب ManageWP

راه‌اندازی ManageWP در تمام طول انجام می‌شود. کافی است به ManageWP.com بروید و با استفاده از ایمیل خود ثبت نام کنید:

ManageWP – WordPress management tool

بعد از ثبت نام، قبل از اینکه به صفحه بعدی هدایت شوید، چند ثانیه آرام می شوید تا بتوانید اطلاعات شخصی خود را اضافه کنید:

ManageWP wordpress management tool

پس از ارائه جزئیات خود، برای مرحله بعدی آماده هستید. اولین وب سایت خود را به ManageWP اضافه کنید. فقط فیلد را پر کنید و روی دکمه “افزودن وب سایت” کلیک کنید:

ManageWP WordPress management tool

مرحله بعدی شامل پیوند دادن وب سایت خود به ManageWP است. این به معنای نصب افزونه ManageWP Worker در سایتی است که در مرحله قبل اضافه کردید. در اینجا، می توانید انتخاب کنید که افزونه به صورت دستی یا خودکار از طریق ManageWP نصب شود. شما دومی را انتخاب می کنید زیرا سریعتر است:

ManageWP WordPress management tool

اگر همه چیز خوب پیش برود، باید صفحه نهایی را مطابق شکل زیر ببینید. در اینجا، می توانید انتخاب کنید که وب سایت دیگری اضافه کنید یا به داشبورد ManageWP خود بروید:

ManageWP WordPress management tool

از آنجایی که می‌توانید وب‌سایت‌های بیشتری را از داشبورد اضافه کنید، روی دکمه «رفتن به داشبورد» کلیک کنید تا داشبورد خود را راه‌اندازی کنید:

ManageWP WordPress management tool

همانطور که می بینید، داشبورد ManageWP شما زیبا به نظر می رسد. فعال کردن هر ویژگی ساده است، فقط اشاره کنید و کلیک کنید. در اینجا می‌توانید پشتیبان‌گیری را فعال کنید، عملکرد را بررسی کنید، ترافیک خود را پیگیری کنید و موارد دیگر.

نحوه نصب InfiniteWP

نصب ابزار مدیریت وردپرس InfiniteWP نیز آسان است، اما این فرآیند شامل مراحل بیشتری نسبت به ManageWP است. در مجموع، آنقدر آسان است که انتظار نداریم با هیچ مشکلی مواجه شوید. کافی است به InfiniteWP.com بروید و ایمیل خود را مطابق شکل زیر وارد کنید:< /p>

InfiniteWP WordPress management tool

بعد، به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که کل فرآیند نصب را نشان می‌دهد. مرحله اول شامل دانلود افزونه نصب کننده پنل مدیریت InfiniteWP است:

InfiniteWP WordPress management tool

بعد، وارد داشبورد مدیریت وردپرس خود شوید و افزونه نصب InfiniteWP را نصب کنید. اگر این اولین بار است که یک افزونه را نصب می‌کنید، کافیست به پلاگین -> افزودن جدید بروید:

InfiniteWP WordPress management tool

در مرحله بعد، افزونه را آپلود، نصب و فعال کنید. پس از نصب و فعال سازی افزونه، باید اعلان زیر را مشاهده کنید. روی دکمه «نصب پنل مدیریت InfiniteWP» کلیک کنید:

InfiniteWP WordPress management tool

مرحله بعد، پوشه ای را برای نصب پنل مدیریت InfiniteWP انتخاب کنید. این می تواند هر پوشه ای باشد، اما اگر از یک پوشه موجود استفاده کنید، محتویات بازنویسی می شوند. پوشه پیش فرض IWP را انتخاب کنید و روی دکمه «دانلود و نصب» کلیک کنید. همچنین می توانید پس از نصب پنل مدیریت، حذف افزونه را انتخاب کنید:

InfiniteWP WordPress management tool

مراحل زیر نسبتاً ساده هستند. (1) موافقت نامه مجوز را بپذیرید، (2) جزئیات پایگاه داده خود را تأیید کنید (شما نیازی به تغییر چیزی در اینجا ندارید، مگر اینکه بدانید در حال انجام چه کاری هستید)، (3) جزئیات ورود خود را ایجاد کنید و کارتان تمام شد:

InfiniteWP WordPress management tool

بعد روی دکمه “Open Panel Admin” کلیک کنید و با جزئیاتی که ایجاد کرده اید وارد شوید تا به پنل مدیریت تازه ایجاد شده خود دسترسی پیدا کنید:

InfiniteWP WordPress management tool

همانطور که می بینید، داشبورد تمیز است و استفاده از آن آسان است. هر چیزی که برای مدیریت وب‌سایت خود نیاز دارید، هر زمان که ماوس را روی وب‌سایت خود در نوار کناری می‌برید، باز می‌شود.

کدام سیستم مدیریت بهترین است؟

پس کدام بهترین است؟ ما رای می دهیم مساوی است! مدیریت چندین سایت وردپرس دیگر با InfiniteWP یا ManageWP یک چالش نیست. استفاده از هر دو ابزار رایگان است، اما اگر مراقب نباشید، قیمت افزونه‌های ممتاز می‌تواند به سرعت بالا برود، بنابراین فقط مطمئن شوید که آنچه را که نیاز دارید و آنچه را که نیاز ندارید، پیگیری کنید. و مانند هر افزونه، طرح زمینه یا سرویسی، حتماً ابزاری را انتخاب کنید که برای شما و کسب‌وکارتان کار می‌کند.

بر اساس سلیقه شخصی و جزئیاتی که در این پست به آنها اشاره می کنیم، کدام ابزار مدیریت وردپرس را انتخاب می کند؟ بین ManageWP و InfiniteWP، کدام روز را برای شما می‌دزدد؟ در نظرات به ما اطلاع دهید. پیشاپیش متشکرم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا